Journalist, interviewer, mediatrainer, ghostwriter
Uw business memoires op papier zetten, dat is een zaak van zorgvuldigheid, inlevingsvermogen en kennis van ondernemen. Het vergt ook moed en doorzettingsvermogen. Ik zet graag mijn 25+ jaar ervaring als interviewer/trainer/ghostwriter in om u te gidsen. Samen met u zet ik de feiten op een rij, werk ik met u aan duiding en interpretatie en zorg ik ervoor dat uw visie helder wordt. U zult merken dat de gesprekken die wij voeren het geheugen opfrissen en dat uw verhaal steeds meer inhoud krijgt. Wat vooraf een hele exercitie leek, wordt een steeds plezieriger wandeling door de tijd. Zo ga ik samen met u op weg naar een document dat u – in welke vorm dan ook – met trots kunt aanbieden aan uw familie en relaties.

78
Tevreden klanten
478+
Projecten afgerond
25+
Jaar ervaring
4
Boeken
Vragen & antwoorden over business memoires
Heeft u vragen over het vastleggen van uw zakelijke levensverhaal? In deze sectie vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze dienstverlening, het proces van een business memoire, tijdsinvestering, kosten en eindresultaat. Ontdek hoe wij uw professionele erfgoed op papier kunnen zetten.
Hoe zien ‘business memoires’ er uit?
Het kan elke vorm krijgen die u wenst. Een boekje, een brochure met foto’s, een bewaarmagazine of misschien zelfs een serieus boek van 150 tot 200 pagina’s? U bepaalt het samen met de interviewer.
Wat is er voor nodig?
Een serie goede gesprekken. De interviewer neemt u mee door de tijd, stelt vragen ter verheldering. En helpt u en uw geheugen een handje. Hij schrijft uw verhaal. U leest het manuscript mee en corrigeert waar nodig.
Hoe veel tijd gaat er in zitten?
Dat hangt deels af van uw ambities en van uw geheugen. Als u een archief heeft waaruit wij de highlights van de jaren kunnen distilleren, dan kan dat een leidraad voor de gesprekken zijn.
Ik ben geen borstklopper. Is dit iets voor mij?
U hoeft geen ijdeltuit of opschepper te zijn om het verhaal over uw bedrijf eindelijk eens op papier te zetten. De toon, de aanpak en de verschijningsvorm brengen we in overeenstemming met uw stijl en persoonlijkheid.
Hoe weet ik of dit voor mij werkt?
Maak kennis met de interviewer. Ga het gesprek aan. Maak samen een plan – wat is belangrijk, wat wilt u zeker niet vergeten? Wat zijn de feiten, de anekdotes? Zo krijgt u gaandeweg de smaak te pakken!
Waar begint het?
Met een persoonlijke kennismaking. Die is uiteraard kosteloos. Samen bespreken we de aard van uw bedrijf, bekijken we de foto’s en eventueel andere bronnen. We bespreken de mogelijkheden en de kosten.
Have more questions? Contact our support